
Ηρθε από το Μαρούσι Αττικής τον Απρίλιο του 2022 και δημιούργησε το κέντρο φυσικοθεραπείας "Physiochalkida". Αγάπησε τη Χαλκίδα από την πρώτη στιγμή, έχει ένα παράπονο από τον κλάδο που υπηρετεί, μιλάει στους μελλοντικούς κυβερνώντες και κάνει σχέδια για το μέλλον!
Ο λόγος για τον φυσικοθεραπευτή Νάσο Κουτσουραδή (φωτό), ο οποίος παραχώρησε μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Olaevia. Ας τη διαβάσουμε.
1. Τι λείπει από τη Χαλκίδα και γενικά από την Εύβοια για να αναπτυχθεί η οικονομίας της;
Η Χαλκίδα είναι μια πανέμορφη πόλη με πολλές δυνατότητες, ζεστούς ανθρώπους και προμηθεύεται απ΄ όλη την Εύβοια προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας. Αυτό που της λείπει είναι το branding. Πρέπει όλα αυτά να μαθευτούν και η πόλη να γίνει πόλος έλξης επισκεπτών και τουριστών όλο τον χρόνο.
2. Μιας και δραστηριοποιείστε επαγγελματικά τόσο στην Αθήνα όσο και στη Χαλκίδα, ποιες διαφορές βλέπετε;
Η μεγαλύτερη διαφορά είναι η ποικιλία. Η Αθήνα είναι η πρωτεύουσα της Χώρας και είναι λογικό λόγω μεγέθους να παρέχει περισσότερες επιλογές στους κατοίκους της. Παρ’ όλα αυτά, η Χαλκίδα έχει τη δική της ταυτότητα και γι αυτό την αγαπάμε!
3. Τον τελευταίο καιρό, αρκετοί επιχειρηματίες παραπονιούνται ότι δεν μπορούν να βρουν το κατάλληλο προσωπικό. Ποια συμβουλή θα δίνατε στους εργοδότες και ποια στους εργαζόμενους;
Αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα των επιχειρήσεων στην Ελλάδα και η ραγδαία αύξηση του τουρισμού το έχει γιγαντώσει. Οι τουριστικές μονάδες τόσο στα νησιά όσο και την ηπειρωτική χώρα αυξάνονται συνεχώς με αποτέλεσμα να αντλούν όλο και περισσότερο προσωπικό από το διαθέσιμο υπόλοιπο. Στους εργοδότες θα πρότεινα να βασιστούν στον χαρακτήρα των εργαζομένων και όχι στο βιογραφικό τους και στους εργαζόμενους να διαλέξουν μια εργασία που θα τους εξελίσσει.
4. Υπάρχει κάποιο ζήτημα που πρέπει να λυθεί άμεσα στον κλάδο σας; Κι αν ναι, ποιο;
Στον κλάδο της φυσικοθεραπείας, όπως και στα περισσότερα ιατρικά επαγγέλματα, ο νόμος περιορίζει τη διαφήμιση και αυτό το θεωρώ άδικο. Είμαστε σύγχρονες επιχειρήσεις και θα έπρεπε να βρεθεί μια μέση λύση ώστε να χρησιμοποιούμε και εμείς τα μέσα προβολής, έστω και περιορισμένα και πάντα με σεβασμό στο λειτούργημά μας.
5. Ποιο είναι το τρίπτυχο της επιτυχίας για μια επιχείρηση;
- Ξεκάθαρο όραμα και φιλοσοφία
- Ποιοτικό προϊόν/υπηρεσία
- Standard διαδικασίες εξυπηρέτησης
6. Θα σκεφτόσασταν να κάνετε δεύτερη επένδυση στη Χαλκίδα ή πέριξ του νομού;
Είναι θέμα χρόνου! Πιστεύω πολύ στη δυναμική της πόλης και είναι στα πλάνα μου να επεκταθώ και σε άλλους τομείς μέσα στο 2024.
7. Το 2023 είναι χρονιά των εκλογών. Τι θα θέλατε να δείτε από τους κυβερνώντες σε τοπικό και εθνικό επίπεδο;
Η αγορά τα τελευταία χρόνια χαρακτηρίζεται από αστάθεια. Εγώ ιδανικά θα ήθελα ένα σταθερό νομοθετικό πλαίσιο για τα επόμενα 10 χρόνια χωρίς εκπλήξεις και μεγάλες αλλαγές. Ένας επιχειρηματίας, όταν ξέρει τους όρους του παιχνιδιού σχεδιάζει και το ανάλογο πλάνο. Αυτό που είναι εξαντλητικό είναι οι συνεχείς εναλλαγές των δεδομένων.
Σε τοπικό επίπεδο τόσο στην Αθήνα όσο και στη Χαλκίδα θα ήθελα οι δήμαρχοι να ασχοληθούν με το περιβάλλον και την καθαριότητα. Επειδή, ταξιδεύω συχνά στο εξωτερικό σε αυτό το επίπεδο δυστυχώς είμαστε πολύ πίσω.