Λίγες μέρες μετά την είσοδο της Χαλκίδας σε κόκκινο συναγερμό λόγω των αυξημένων κρουσμάτων κορωνοϊού, ο Αντώνης Μόκας και η Στέλλα Κραβαρίτη έδωσαν μία πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο OlaEvia.gr τόσο για θέματα που αφορούν στις συνθήκες που επικρατούν στην αγορά, όσο και για τους ίδιους.
1) Πώς χαρακτηρίζετε τους Χαλκιδέους ως καταναλωτές, ειδικά τώρα στην περίοδο του click away;
Θα λέγαμε πως είναι αρκετά πειθαρχημένοι με τη μέθοδο του click away. Κατανοούν την κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε και προσπαθούν να μη μας φέρνουν σε δύσκολη θέση. Άλλωστε, όλοι οι άνθρωποι θέλουν την αντίστοιχη αντιμετώπιση, όπως φερθείς του πελάτη θα σου φερθεί και ο ίδιος.
2) Πόσο πιστεύετε πως θα διαρκέσει αυτή η κατάσταση που έχει προκαλέσει η πανδημία;
Έχουμε καιρό ακόμη μπροστά μας, πρέπει να έχουμε υπομονή και επιμονή. Θεωρούμε πως τον Ιούνιο θα αρχίσουμε σιγά σιγά να βγαίνουμε από όλη αυτή την κατάσταση. Και αυτό το πιστεύουμε γιατί όπως λένε, η υψηλή θερμοκρασία "σκοτώνει" τον ιό. Ετσι, υποθέτουμε πως μόλις αρχίσει να καλοκαιριάζει θα μειωθεί και ο αριθμός των κρουσμάτων.
3) Τι θα αλλάζατε στην επιχείρηση σας, αν η οικονομική κατάσταση ήταν καλύτερη από τη σημερινή;
Στόχος μας πάντα είναι να εμπλουτίζουμε τη γκάμα μας με ακόμη περισσότερα προϊόντα, γι' αυτό άλλωστε επεκτείναμε πρόσφατα την επιχείρηση. Αν η οικονομική κατάσταση ήταν καλύτερη θα φέρναμε κι' άλλα τεχνολογικά προϊόντα στα ράφια μας, ώστε οι πελάτες μας να είναι πλήρως ικανοποιημένοι και να βρίσκουν σ' εμάς οτιδήποτε επιθυμούν.
4) Πόσες ώρες εργάζεστε την ημέρα;
Η αλήθεια είναι πως αφιερώνουμε πολύ χρόνο στην επιχείρηση, όχι μόνο εμείς αλλά όλη η ομάδα που απασχολείται στο κατάστημα. Βέβαια, η ζωή δεν είναι μόνο δουλειά υπάρχει και προσωπική ζωή. Γι' αυτό φροντίζουμε να ισομοιράζουμε τις ώρες.
5) Ποιοι είναι οι βασικοί επιχειρηματικοί σας σύμβουλοι;
Σύμβουλοι μας πρώτα απ' όλα είναι τα παιδιά μας. Εχουν φρέσκιες ιδέες και κάνουν αυστηρή κριτική. Ετσι, μας βοηθούν να "ανοίγουμε" νέους ορίζοντες και μάς γνωρίζουν νέες τεχνολογίες.
Βέβαια, σε μηνιαία βάση παρακολουθούμε σεμινάρια, όπως και το προσωπικό μας, ενώ κάνουμε επαγγελματικά ταξίδια στο εξωτερικό, ώστε να εμπλουτίσουμε τις μέχρι τώρα εμπειρικές μας γνώσεις.